Inte suddigt

Efter en härlig natt med sömn så ser jag åter igen bra på mitt/mina ögon. Härligt!
Liam ville inte sova så länge imorse, utan väckte oss redan 07:11. Men seriöst, jag älskar tidiga mornar ( efter kl 06:30). Framförallt när barnen väcker mig.
Man får ut mer av dagen när man går upp tidigt.

Henrik kör en kort tur till Karlstad för att hämta lite folk nu. Emil fick hänga med i bussen, han var jätte glad i morse :) De skulle inte komma förens efter kl. 12 så jag och Liam får en stund för oss själva.

Jag och Liam har duschat länge tillsammans, bytt sängkläder i vårt sovrum + dammat av hela rummet. Nu ska vi ner till stan och gå in på Systembolaget och köpa nått gott att dricka inför kvällen. Sen ska vi in på Affection tänkte jag också, för jag såg ett par jätte fina ljuslyktor som hängde i deras fönster igår kväll när jag skulle in på COOP för att köpa godis. Om de är till bra pris vill jag köpa dem till köket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0