Henrik är ute på resande fot

Jag är van att vara ensam mycket med barnen eftersom Henrik ligger ute mycket på jobb här och var.
Men den tid som väntar oss här framöver är nog den värsta i vår historia tillsammans (i alla fall med två barn)
Idag åker Henrik till Tallin och är borta i 3 dagar, sen är han ledig onsdag och torsdag. Efter detta åker han på fredagen till Polen och är borta i en vecka.

Så då ska jag vara ensam med barnen samtidigt som jag ska jobba 100% på dagarna. Jag vet att jag klarar det, men vissa stunder kommer de bli tufft.

Jag är väldigt avundsjuk på Henrik som ska åka till Polen och få se så mycket. Dessutom ska de till Auschwitz för att titta på ruinerna av andra världskrigets förintelseläger. Det är fruktansvärt hemskt, men säkert intressant att få åka dit och se det.


Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Moa

Du menar ruinerna av andra världskriget förintelseläger va?? ;-)

2010-04-18 @ 10:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0