Härliga fredag!

Äntligen fredag!

Idag var det en jobbig dag att åka till jobbet på, mitt arbetspass började 07:00 - 18:00. I 11 timmar satt jag där och kämpade som en tok med både det ena och det andra.
Jag fick dessutom genomlida det som jag fruktat under hela veckan, men det gick bra. Skit bra faktist! Jag hade sån tur.

Jag börjar känna av irritation i min hals igen, jag vet inte om det är nån förkylning på G. Jag hoppas inte det.

Vi har nu lagt barnen efter kvällsmat som idag bestod av Taco. GUD va gott det var! Nu ska Henrik och jag se på TV och äta lite snacks :)

Idag fick Emil föressten ett par nya skor från Ellos, men de var typ 1 stl. för stora och passade inte så bra. Men eftersom det är så krångligt och jobbigt att skicka tillbaka dom så lägger vi dom i garderoben så får vi vänta lite med att använda dem, till Emils fötter har växt lite :)



God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0