Glad Påsk!

Vi har haft fullt upp hela dagen. Vi sov nästan till 9, då sminkade jag mig och klädde på mig ett huckle och var påskkärring för barnen. De fick ett varsitt ägg med lite choklad i. Emil fick film och en bok. Liam fick två böcker också. Det är så onödigt med bara massa godis.

Vi har även varit på Bergvik i Karlstad idag. Jag tyckte nämligen Henrik skulle ha lite nya kläder till hans "konferans - kryssning" på tisdag. Han åker i privat syfte och det kan vara kul med en ny outfit, där han inte ser ut som en busschaufför. Han fick sig i alla falla jeans, en stickad tröja och en piké tröja.

Sen bar det vidare till mina föräldrar i Björneborg där vi sedan varit näst intill hela dagen. Vi fick påskmat och fika, så min mage är proppad med mat och sötsaker nu. PUH!

Emil ville inte vara sminkad alls idag, men Liam lyckades jag måla på lite fräknar i alla fall.


Hans röda kinder är helt naturligt röda. Det är hans "trött-kinder"

Min syster Emma och hennes pojkvän Alejandro från Oslo var hemma i Björneborg och hälsade på.
Vi fick choklad påskägg av dem. Asken ser dock ut som en riktigt ägg förpackning och chokladäggen är lika stora som vanliga ägg.






Kommentarer
Postat av: elin- theas mamma

Låter som om ni också har haft en bra påsk! :)

Häftiga ägg!! Kram & glad påsk

2010-04-03 @ 23:17:07
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

låter som en riktigt mysig påsk:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0