Fy vad trött jag är!

Jag är så fruktansvärt trött nu efter två arbetsdagar så det känns som det borde vara fredags kväll nu. Jag har gått upp 05:00 på mornarna för att hinna i tid och gått och lagt mig på sent på kvällarna, så jag får skylla mig själv.

Inatt vaknade Liam vi 4-tiden och grät, så jag tog upp han och lade honom med mig i vår säng. Det är mysigt. När jag sen somnade om drömde jag sista timmen innan väckarklockan ringde att jag var jagad av en björn och han förföljde mig i hela lägenheten och ville äta upp mig.
Det låter så fånigt, men när jag vaknade var jag livrädd!

Imorgon ska jag vabba för Henrik och jag ska till Karlstad sjukhus tillsammans. Barnen ska vara på dagis under tiden. Efter sjukhuset ska vi veckohandla på MAXI eller Bergvik tänkte jag. När vi ändå är där. Jag ska också kolla efter en Vindfleecejacka till Liam på Polarn o Pyret. Han har nämligen växt ur sin i stl.80, så den tänkte jag lägga ut på Tradera (om jag orkar...)

Jag vill ha nån av dessa fina färger, om de finns:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0