En trevlig lördag

Lördagen var super trevlig. Henrik och jag åkte ned med barnen til Björneborg  och sedan var vi barnfria en stund när vi fixade oss inför kvällen hos Maria och Peder.
Det var så skönt att vi kunde duscha och fixa här hemma utan barnen och poppa massa hög musik :)

Kvällen hos Maria och Peder var toppen med trevligt sällskap, god mat och musik. Maria hade gjort potatis, fläskfile med ädelostsås. Jag har aldrig ätit ädelostsås och var till en början vääääldigt skeptisk för jag vet hur illa osten smakar när man äter den i "ost format" med såsen var så underbart god! Jag har nog inte ätit så god sås i hela mitt liv. Den var så Lyxig på nått vis.

Det som inte smakade lika bra igår kväll var alkoholen, eller cidern som jag drack. Jag brukar gilla dessa smaker, men igår smakade de illa. Så jag drack inte så mycket, men hade minst lika kul för det.

Tack för en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Maria, mamma till Lucas

Håller med om att det var väldigt trevligt igår. Får vi göra om! Tackar och bockar för det höga "betyget" av såsen!!!! Men den är underbart god och så enkel att göra. Vi syns sen! Kram...

2010-04-18 @ 10:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0