En måndag i vårt liv

Nu sitter jag och väntar på att potatisen ska koka klart, så jag slänger in ett kort inlägg. för ikväll när barnen sover ska jag fixa med massor av annat. Jag måste städa toaletten (den stora) och sen skriva klart WORD-dokumentet. Det är svårt, så därför tar det lite tid...

Vad gör barnen? Emil kollar på film och Liam går runt och bajsar medans han moppar golvet.

Idag fick jag mitt nya schema för Maj och det såg bra ut, det var bara en lördag att jobba och det ska väll gå att fixa med barnvakt förhoppningsvis. Sen var det en vecka som var dum i tiderna, men det verkade de kunna fixa. Jag hoppas jag får svar imorgon.

Liam har nu blivit en förkyld liten pojke. Han har ingen feber, men det är väll bar aen tidsfråga, bara snuva än så länge. Jag har ju haft en så bra månad i April med bara 1 vab-dag och då berodde det på sjukhusbesök. *Peppar peppar*

Imorse var mina söner så goa. De tittade på film i Emils rum medans de åt ett varsitt äpple en stund innan dagis. Det var så harmoniskt, det brukar det inte vara här hemma hos oss på mornarna ;)




Kommentarer
Postat av: systrarna emma och anna

Så söta dom är våra små syskonbarn!! de ser så lugna och goa ut, där dom sitter! Hoppas allt är bra med dig och barnen! Massa hälsningar från Oslo

2010-04-20 @ 21:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0