En härlig dag, igen

Vi gick till lekparken förut jag och barnen. När vi precis sätter våra fötter i lekparken så kommer solen fram. Det var underbart väder, till och från. Ibland gick solen i moln.
Vi var i lekparken lite för länge idag, känns det som. Hela dagen blev helt plötlsigt 1 timme kortare. Vi gick hem till slut, för vi var hungriga som vargar! Annars hade vi säkert stannat längre.

Vi lagade middag när vi kom hem; köttfärslimpa, potatis, hemmagjord brunsås och grönsaker.

Mina föräldrar kom in mitt under middagslagningen och passade barnen så jag kunde åka och trängas bland allt folk på COOP. Jag var tvungen att veckohandla. Tanken slog mig när jag steg in i entrén på COOP hur mycket jag saknar MAXI. MAXI är bäst!

Imorgon ska jag jobba och barnen ska vara hos mina föräldrar i Björneborg under dagen. Usch för att jobba helg!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0