2 bra nätter

Nu har jag haft två bättre nätter. Liam har sovit hos mig, men då har han verkligen sovit! Inget gråt eller skrik, inte heller har han hållit i mig. Det har varit skönt.

Idag är jag föräldraledig. Alla ordinarie i personalen skulle bort på konferans så då är det bara vikarier där, så de tyckte att alla de föräldrar som har möjlighet att vara lediga kunde vara det. Så jag såg till att jag fick föräldraledigt. SKÖNT!!

Ikväll kommer Henrik hem också, det känns som en evighet vi såg varandra nu, fast det bara är en vecka :)

Vi har lite ärenden att fixa idag på stan och även några telefonsamtal som måste fixas. Dessutom ska jag försäka klämma in lite bullbak därimellan. Även lediga dagar kan bli hektiska :)


Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Så härligt. Hoppas det håller i sig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0