Vattengympa

Lilla kissemissen har varit snäll i natt och sov i princip hela natten vid våra fötter. Förutom vid 6 imorse för då gick han in till Emil, vilket tydligen inte uppskattades utav honom. Emil tycker det är obehagligt att ha katten hos sig när han ska sova, så han försökte fös ut honom hörde jag.
Idag har det skett missöden med bajs i en blomkruka och skvättat kiss på en vägg, men det är sånt som händer. Det är mysigt med en liten katt i hushållet, det saknades.

Idag har jag varit på vattengympa med Linn. Jag blev besviken på att jag inte blev trött efteråt. Jag hade trott att vi skulle hålla på stenhårt och bli helt slöa efteråt, ungefär som jag blir efter mina power-walk promenader. men ack så fel jag hade. Hur som helst var det kul och jag inbillar mig att det trots allt är ganska nyttigt och sund motion, så jag ska fortsätta de gånger det finns barnpassning eller en karl här hemma.

På eftermiddagen var vi på fika hos Pia och hon köpte en del barnkläder utav mig som Liam haft.

Jag vann på Tradera 3 par T-shirtar i Levis som jag fick idag;

De var lite små i storlekarna som de flesta kläderna är åt mina stora pojkar :) Det var 3 olika storlekar på dem, 4-5 och 6-år. Liam kan ha den för 4-åringar och Emil kan ha 6-åringar, kanske kanske kan han ha den för 5-åringar.

Imorgon åker Henrik till Åland igen och är borta i 2 dagar. Jag ska lämna Emil hos dagmamman imorgon och under denna tid ska jag ut och gå en power-walk med Pia. Det ska bli gött!

Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0