Fredag och ensam...

Nu har jag äntligen slagit mig till ro framför datorn efter en kväll med städning och IDOL-tittade.
Liam sover, Henrik är på 4-dagars resa högt upp i Sverige nånstans och Emil är hos mormor och morfar i Björneborg i helgen. Så det är väldigt tomt och lugnt här hemma.

Henrik åkte i torsdags morse och kommer hem på söndag kväll, det är ensamt men samtidigt är jag otroligt van vid detta laget. Det vore nästan konstigt om han var hemma, tro mig.

Pappa var här förut och hämtade Emil som ska var där i helgen. De ska åka bort i morgon och kolla på en bil, nån Volvo V70. Då skulle Emil få vara med och kolla, givetvis.
Jag ska hämta Emil på söndag och då ska vi hämta med vår nya familjemedlem samtidigt; vår kissekatt! Det ska bli spännande.

Imorgon ska jag, Pernilla, Åsa och Lennart (?) åka till Karlstad/Bergvik och shoppa och äta lite tillsammans. Det ser jag fram emot väldigt mycket!

På lördags kvällen ska jag och Jenny ha lite tjejkväll här hemma hos mig. Så helgen är fullspäckad, även om man inte har en vilding till Emil hemma.

Idag när jag skulle anmäla min föräldrapenning till Försäkringskassan upptäckte jag att jag skulle kunna vara hemma i 2 månader till, alltså till Mars 2010, om jag enbart tar ut 5 dagar i veckan, som jag gjort hitills. Det trodde jag inte, för jag har bara gissat hela tiden, utan att kolla upp hur det igentligen stod till. Hur som helst, positivt. Fast jag vet inte hur jag ska göra ändå, för jag vill på ett vis komma igång och börja jobba som beräknat.

Nu avslutar jag för mig och ska surfa runt lite på internet och se om jag hittar nått intresant.

Jag ska i alla fall visa er nått jag VILL HA!!



Levis 603 Skinny fit





Converse "All star light leather Hi"


Kommentarer
Postat av: jennifer

här har du skit bra info om forever21.com ! :)



http://www.veckorevyn.com/bloggar/elin-blogg/2008/04/01/forever21-nu-reder-vi-ut-d/index.xml

2009-09-12 @ 21:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0