Lite ändringar

Idag blev dagen lite upp och ned vänd och inte alls som jag räknat med, fast positiv ändå.
Meningen var från början att Emil skulle få vara hos dagmamman i 5 timmar och jag skulle ta en promenad och greja lite här hemma, bland annat tvätta.

Men strax innan vi skulle åka till dagmamman säger Emil: "Jag vill inte till NN (dagmamman) idag utan jag vill vara hemma och gosa med dig." Då kännde jag att han fick vara hemma med mig och gosa med mig, givetvis :) Jag tror det hela hänger på att han skadat tungan, antingen bitit sig eller så är det nån blåsa på tungan. Han har hur som helst nått stort sår på tungan som tydliigen svider så mycket att han inte ätit och druckit ordentligt på nästan 2 dygn. Så jag tror hans brist på mat och dryck fick honom att inte orka till dagmamman imorse.

Hur som helst lyckades jag till slut få honom äta nudlar, det sved inte enligt Emil. Så hans blodsocker steg en aning och vi bestämde oss för att åka till Skoghall till mina kusiner som är i samma ålder med Emil ungefär och hälsa på.

Jag har nu precis fått barnen att sova. Liam somnade faktist själv i sin säng ikväll. Nu sitter jag och avnjuter lite lösgodis, som jag suktat efter i två dagar nu men inte köpt. Så gissa om det smakar gott?!

Henrik kommer hem från Åland i natt och han har köpt med en mascara åt mig. Gissa om jag blev paff när han hittat rätt produkt utan att fråga mig?! Hur som helst tjänar man en slant att be honom köpa med smink från båten eftersom det är TAXFREE :)



Kommentarer
Postat av: Emma

Go karl du har då! =)

2009-09-24 @ 00:15:43
URL: http://nicolediors.blogg.se/
Postat av: Minna.

Tjenare. Viggo har oxå haft sk, höstblåsor. De kan få det i stället för förkylning o smittar mycket innan de bryter ut.. Äter o dricker inte, ont på nätterna.. Går över efetr några dagar..Skönt..

Hoppas vi ses till veckan. Jag kan inte tis, hoppas det går att byta..Kram

2009-09-24 @ 13:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0