Lindex

Ja, på senare tiden har jag blivit mer och mer Lindex fantast när det gäller deras accessoarer och kläder - när det gäller till mig själv nu vill säga. Till barnen har jag gillat deras kläder länge nu.
Idag köpte jag ett jätte fint armband med nitar på och ett par jätte vackra jeansleggings! Tur är ju också att denna butik ligger här i stan! :)

Idag har det regnat väldigt mycket. Fast jag har struntat i det och tagit två promenader i regnet. Det har varit skönt! För då har det varit svalt så man har svettats lite mindre.

Igår bokade jag via KGS (Kristinehamns gymnastik sällskap) så Emil ska få börja på gympa. Det är så kallad "Familjegympa" för 3-4 åringar. Föräldrarna ska vara med och hjälpa barnen omd et behövs. Jag tror Emil kommer gilla det. Gympan börjar vecka 38.

Imorgon ska vi upp en sväng på Oxhälja. Jag har delad uppfattning på detta, om jag gillar det eller inte. Förra året regnade det så mycket och var så kallt så jag höll på att frysa ihjäl. Imorgon ska det väll vara samma väder vad jag fattat det som?! Det blir säkert trevligt. Hoppas man stöter på nån trevlig gammal bekant :) Jag ska i alla fall hålla stenhårt i vår kära Emil, så han inte försvinner i folkvilmmlet. Dessutom ska jag INTE tappa nån 500-lapp i år som jag gjorde förra året! Jag är arg på mig själv fortfarande. Jag kan dessutom förställa mig personens min som hittade denna 500-lapp, hur glad han/hon blev! Det gör ont i mig, bara utav tanken!!

Föresten bajsade Liam på pottan imorse, igen! Han är duktigt vårt lilla hjärtegull!

Ha en bra fredag och helg!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jasså, så nu har du också fastnat för Lindex =) Jag håller verkligen med om att de har fina accessoarer, spciellt halsbanden =)

2009-09-04 @ 21:51:07
URL: http://emmasrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0