Liams vinteroutfit



Båda barnen har nu fått sina vinter kläder klara. Liam har nu fått sin overall med tillhörande vantar och mössa från Stadium, EVEREST. Jag älskar denna färg!
Emil är klar för ett tag sedan med sina vinterkläder. Liam har en overall och jacka+termobyxa som Emil hade när han var bebis, fast jag tyckte han skulle få nått nytt han med. Det är bara bra att de har ombyte också.

Jag köpte ett par vinter skor till Emil på vinter REA:n som var i februari som han ska ha nu i vinter, de är rejäla i Goretex, tror de var ett par VIKING skor. Liam har jag dock inte köpt några skor till, det kommer jag göra den dagen han går och/eller den dagen dagis möjligtvis kräver det.
Annars får hans fötter värmas med raggsockor och för det mesta när vi är ute kommer han befinna sig i en åkpåse i barnvagnen.

Henrik har åkt till Åland, Liam sover och nu ska jag lägga storebror Emil tänkte jag.

Morsning Korsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0