Lekstunden i Karlstad

Idag har vi besökt Lekstunden (Direktlänk) i Karlstad med barnen. Det påminnde mycket om Lek och Buslandet (Direktlänk) i Örebro som vi tidigare besökt. Skillnaden var väll igentligen bara att detta var MYCKET MINDRE! Emil härjade en del och Liam kröp och ålade sig runt. Han var väldigt skeptisk till bollhavet där vi satt han och jag och höll på med alla bollar. Liam stoppade dem mest i munnen, som allt annat :)
Efter Lekstunden åkte vi till Mc Donalds för lite tankning i våra magar. Liam fick för första gången i sitt liv smaka hambugarbröd från Donken.

Efter Karlstad och en mysig dag där åkte vi hem till mina föräldrar i Björneborg. Mamma hade bakat äppelpaj som var så gott! Jag har inte ätit det på flera år, så jag har nästan glömt hur det smakade.

Nu har vi precis lagt barnen jag och Henrik. De sover tungt båda två, efter en lång dag. Henrik och jag ska kolla på TV innan vi själva somnar. Jag känner mig så trött.

Liam fick idag kalsonger. Jag köpte två par på MAXI som passade perfekt! Han kissar relativt ofta och framförallt bajsar i princip jämt på pottan så jag tänkte börja vänja honom med kalsonger ibland. Det är ju faktist lite skillnad på ett par bomullskalsonger och en tjock blöja mot huden. Emil har fortfarande inte vänjt sig med kalsonger istället för blöja.



Kalsipper

 



Liam kryper i sina kalsonger

Nu ska jag gå till soffa och slå på en film med Henke. Jag avslutar med några bilder från dagen dock;

 



Emil i bollhavet



Liam i bollhavet



Liam med morfar ÅKE :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0