HAN KRYPER!

Liam har kommit på hur man kryper idag på RIKTIGT! Han har bara tagit nått enstaka krypsteg då och då tidigare, men ikväll kom han på det ordentligt. Jag lockade honom att krypa med en tändsticksask som han till varj pris ville ha! Han ser hur som helst så gullig ut när "håller på". För enda stunden kryper han, nästa stund gör han nån gympa med benen och rumpan upp i vädret osv...
Han har gjor många bra saker idag. Han har bajsat på pottan igen, börjat krypa och han somnade i sin egen säng ikväll helt själv. Det är bara positivt idag!

Vi har träffat Emma och Alessandro (om det stavas så vet jag inte...) och gått på stan lite hela familjen. Vi tog en fika ihop på Café Paus, det var mer än trevligt för det var gott med! Deras baugette med tonfiskröra i är MUMMA!

På InterSport hittade en sann sak jag drömt om i flera år nu; En Canada Gosse jacka jag VILL HA! Jag till och med provade den, för skoj skull. Priset är ju mindre skoj; 6000 svenska riksdaler. Det tåls att tänkas på i alla fall...

Nu ska vi kolla på den nya Wallander som kommit ut Henrik och jag.

Avslutar med lite bilder på Liam när han kryper och "håller på".

Morsning Korsning!



På väg till tändsticksasken...



I GOT IT!



Sitta och plocka lite med den...



Gympa litte...

Kommentarer
Postat av: Anna T

Va duktig han är, hampus har tagit sina första krypsteg idag, så de dröjer nog inte förens han verkligen börjar krypa han med. =)

2009-09-19 @ 21:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0