Gårdagen

Gårdagen var otroligt trevlig! Först en tur till Karlstad och på shoppingcentret Begrvik, tillsammans med Åsa och Pernilla och självklart Liam.
Vi gick i affärer och åt pizza (MUMS!). Jag hittade massor jag ville ha, självkart. Så är det alltid när plånboken ekar tomt. Nåja, lite shopping fick jag i alla fall. Byxa, tröja och 2 par strumpor åt Liam på Lindex, på samma affär fick Emil 2 par strumpor. På Polarn o Pyret fick Liam en mössa och på Stadium fick Liam en vinter mössa med matchande vantar från Everest. Jag har nämligen köpt en overall från Stadium i samma färg som vantarna och mössan;

Lördags kvällen slutade sent, men ack så rolig! Jenny kom hit och vi gick till Coop och köpte oss lite smaskigt att förtära. Liam somnade ganska tidigt så vi blev ensamma. Då färgade vi mina ögonbryn bruna och Jenny färgade sina ögonfransar :)
Sedan spelade vi spel; Geni tror jag det hette. JÄTTE KUL! Men jag ska vara ärlig och avslöja att Jenny totalt körde över mig! 4 gånger om! Jag är en riktigt looser och förlorade alla 4 gånger och jag förlorade stort med! Jenny är allmänbildad till tusen och jag satt där och "passade" på varje fråga typ :) Fast jag är ingen dålig förlorare, tack och lov, utan det var jätte kul.
Vid 2 på natten hamnade jag i säng, och somnade så skönt tillsammans med Liam vid min sida.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jenny är bara allmänbildad för hennes fritidsintresse är att sitta och plugga in dom där frågekorten ;)

2009-09-14 @ 01:27:55
URL: http://nicolediors.blogg.se/
Postat av: Lennart

Tur jag inte följde med. Palla ränna i affärer. BAH!!!

2009-09-14 @ 19:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0