Flopp, men bra ändå

Ja, mitt ljusparty blev verkligen en flopp. Men illa ska jag inte säga att det blev ändå, trots enbart 1 (!!!!) utav alla bjudna som dök upp.... Jag tror många har många "fördomar" om dessa produkter från Partylite, de är dyra men jämför dessa ljus med till exempel IKEA's så kan IKEA's ljus slänga sig i väggen, kort och gott. Dessutom är det ju aldrig köptvång på sånna här partyn.
Hur som helst investerade jag en del nya ljus inför hösten och en fin ljuslykta. Ljuslyktan symboliserar vår katt; ÅKE. Det ska föreställa en sovande kattunge, som är svart.
Jag har inte skrivit det, men vår kisse ska heta ÅKE.


Dagen har mest bestått av tvättning, ljusparty/träff med Persan och Åsa, en kort promenad till COOP för lördagsgodis-köpande och en tur till lekparken med barnen. Emil fick dock inget lördagsgodis, för han bråkade som en galning i affären och sa "fula" ord hela tiden... TROTS att jag varnat honom innan och under tiden. Så gissa om han grinade och skrek hela vägen hem?! Folk glodde på oss men jag bryr mig inte. Alla ungar beter sig på detta viset, Emil är inte unik. Dock har jag konstaterat att vissa barn är värre än andra...

Nu längtar jag tills nästa lördag! Då ska vi åka till Örebro och shoppa (?) lite på Mariebergs köpcentrum jag, Persan och Åsa. Ska du med Lennart? Jag ska i alla fall leta efter några snygga skor, jag vill ha några fina ballerina skor eller liknande.

Jag har ju glömt skriva att Liam har blivit så duktig och kan krypa fort nu, jämfört mot i början så det gick rangligt och saaaakta. Dessutom har han lärt sig ställa sig upp längst med saker, som vardagsrumsbordet och Emils nattduksbord. Han är duktig vår lille bebis!

Nu ska jag sätta mig i min ensamhet och kolla på TV. Henrik befinner sig drygt 30 mil bort i vår huvudstad på nått hotel och lyxar sig, den jäkeln! :)

Ha de gott!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej. Tråkigt det där med partyt, jag hade gärna kommit men jag jobbade... Tar med mig Lilli och kommer nästa gång :)

Kram

2009-09-27 @ 10:38:50
URL: http://gumminasan.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Tack för partajet... =) Vi hade ju trevlig bara vi 3 även om det hade varit roligt för din skull om lite fler hade dykt upp! =)

2009-09-28 @ 22:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0