Färgar håret

Henrik har precis masserat in hårfärgning i mitt huvud som jag väntar på att bli klart. Vi får se hur reslutatet blir. Det är ju relativt svårt att misslyckas, men vem vet. Det ska bli mellanbrun, men jag gissar på att det blir lite mörkare ändå :)

Jag kollar runt lite på Tradera. Det är alltid lika rogivande, och alltid hittar man nått. Jag fick DIDRIKSON höst/vårjackan iförrgår till Liam. Den var riktigt fin! Den ser i princip helt ny ut. Tyvärr var den som jag trott lite för stor, så den får vänta till våren innan den används.

På tal om att köpa saker så kom jag idag på att jag har rabattkuponger på Lindex så jag åkte dit, då de kan användas senast söndag. Jag köpte mig en jätte skön amningsbh, jenasleggings och en pyjamas till Liam. Jag har nog aldrig haft en sån skön amningsbh, någonsin! Dessutom håller den brösten på plats, ordentligt :)

Nu ska jag skölja ur hårfärgen!

PS: Ljusparty imorgon! Här, hos mig, kl.14:00. Välkomna ni som kan! DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0