Dagen då vår katt kom...

..är idag! Nu har vi hämtat honom! Det var en liten kille som det var sagt från början, han är så söt och snäll. Han satt i Emils knä hela bilresan från Björneborg till Kristinehamn.
Väl hr hemma så fick han inspektera kattlådan det först han gjorde, så han visste var den fanns. Han hittade snabbt därefter maten, som han började mumsa på på en gång! Han gillade Royal Canin, som jag hoppats på. Efter maten gick han på "lådan" och bajsade.
Han håller på att busa med de små musarna jag köpte åt honom nu och Liams babygym. Han har tyvärr inget namn spickat riktigt, fast både jag och Emil vill att han ska heta Jack. Så det blir nog så.



Emil och vår kisse, idag är han 10 veckor gammal.



Henrik och jag ska kolla på en serie som börjar strax; Mannen under trappan. Jag har läst boken och den är otroligt bra. Till detta ska vi äta chips och jag ska prova de nya dippsmakerna som kommit;


Jag har fått så ont i halsen! När jag vaknade igår och kände den brännande smärtan blev jag så upprörd och började genast tänka på den omtalade Svininfluensan som skrämmer mig så mycket. Nu har jag dock inga andra influensa symtom så jag tror inte det är så allvarligt.

Imorgon ska jag och Linn börja vattengympa på förmiddagen. Jag längtar till detta! Vi får se om det är kul eller inte. Vi skulle ha börjat förra måndagen igentligen, men utan barnvakt så är det svårt för min del. Imorgon är dock Henrik ledig så då passar de utmärkt! :)

Nu ska jag kolla på TV!

Tjipp!


Kommentarer
Postat av: maria

åh va söt kissekatten ä! tråkigt me halsen hörru, men du du har inte svininfluensn om du inte har feber, finns en massa symptom för den men febern måste du ha. det har jag lärt mej på skolan ;-) ha de så fint å krya på dej! pus så kram

2009-09-13 @ 22:48:45
Postat av: Anna

Hej. Jag tror knappast att du behöver oroa dig över Svininfluensan, dom har ju komit på att det inte är svininfluensan. Utan den heter bara "den nya influensan" och är tydligen inte alls så farlig som det sagts. Så jag hoppas på det dom säger :) Kissen är jätte söt, är han nåe busig än då? Kram

2009-09-14 @ 11:01:20
URL: http://gumminasan.blogg.se/
Postat av: Lennart

Lilla tissen! Hoppas du får ha gardinerna ifred nu då...

2009-09-14 @ 19:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0