9 månader!

Idag är vår lilla pojke Liam 9 månader gammal!
Tänk vad mycket som hänt på dessa månader? Han har förvandlats så mycket, från ett litet snuttigt knyte till en vild bebis som kryper runt och reser sig upp längst bord/soffa/nattugsbord osv...
Han har även börjat härma mig när man säger "AJ AJ" till honom. Då säger han (oftast) tillbaka "JA JA JA..." Det låter som han härmar mig.

Idag och imorgon har jag tagit åt mig äran att vara hundvakt åt mamma och pappas hund Malte. Han är 5 månader liten och väldigt busig. Malte och Åke har busat i in åt helvete under dagen. Är det inte Malte som jagar Åke så är det Åke som jagar Malte.... Hujedamej. Malte har kissat här inne minst 7 gånger under dagen, trots att vi varit ute med honom nästan 1 gång per timme. Det är som att ha ett extra barn här idag.

Jag har ont i kroppen, det känns som jag ska bli sjuk. Fast jag kan lika gärna vara trött. Jag har sovit dåligt de senaste nätterna. Det började med att Liam var febrig i 2 nätter i sträck, sedan dess har jag sovit jätte dåligt.

Vi har redan fått skolfotona som vi tog förra vecka, Snacka om SPEED. Jag trodde man skulle få vänta 2 veckor minst. Korten blev bra, trots de förutsättningar som fanns den dagen :) Så jag har beställt de som jag vill ha,ett kort på enbart Emil och ett syskonkort.

Jag har inte så mycket att skriva igentligen, jag ska avsluta för mig och låta Tradera ta över. Jag har fyndat lite där på sista tiden och hoppas på mer :)

See ya!

 

Liam 2008-09-29


Kommentarer
Postat av: Maria, mamma till Lucas

Grattis lilla Liam!! Å Lucas blir 11 månader idag. Vart har tiden tagit vägen? Kändes som om det var igår som han föddes.



Om jag kommer ihåg så tar jag med mig buren i morron om vi ska in till stan. Annars tar jag med mig den på bebisträffen. Mitt minne är bra men kort.. Kram..

2009-09-29 @ 22:32:05
Postat av: Emma

Jag har börjat använda min höstjacka! ÄNTLIGEN! =D Och idag hade jag till och med stövlar! Lyckan är total! =)

2009-09-30 @ 21:16:27
URL: http://emmasrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0