Volvo V70 - 05









Denna fina bilen, Volvo V70 årsmodell 2005, har vi idag hämtat i Forshaga på Håkans bilar, eller vi har köpt den kan man väll säga också. Vi var där förra torsdagen och skrev kontrakt, men fick vänta tills idag.
Vad mer kan man säga? Jo, vi är MYCKET nöjda! Henrik går som på rosa moln för en plåtask med motor, men sånt är livet :)

Efter att vi hämtat bilen tog vi oss en tur till Bervik för att köpa en vinterjacka/höstjacka till Liam. Jag vill ha en jacka med en inbyggd fleecejacka i som man kan ta ur. Jag visste att Polarn o Pyret hade sånna, men med tanke på vad de har för priser på deras kläder blev jag snål och kollade på alla andra butiker och deras sortiment.
Fast den enda butik som hade en sådan jacka jag sökte efter var Lindex (och Polarn o Pyret också som jag skrev tidigare). Dock hade Lindex ett rejält pris de också på jackan så vi övervägde en Polarn o Pyret jacka istället, för de kan man sälja bra i andra hands värde också!
Liam fick en röd jacka, och han passade jätte bra i den färgen.




Imorgon ser jag fram emot en tur till Mariebergs köpcentrum med Åsa och Pernilla.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Maria, mamma till Lucas

Vilken fin bil!!



Har inte hunnit kollat tid för träff men jag tror att tis eller ons skulle fungera.



Kram...

2009-10-02 @ 21:18:46
Postat av: Persan

Uj va fin bilen är!!! =) Vill också ha.....

2009-10-04 @ 22:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0