Trasig diskmaskin

Igår var en sån där dålig dag, en sån där dag som man bara vill sticka ned huvudet genom sanden och försvinna för en stund.
Det var fullt med stress och när alla krav och måsten var på god väg att ta slut och min mage börjrade lugna ned sig, vad händer då?! Jo, diskmaskinen pajar, den är knappt 1 år och har funkat klockrent tills kvällen igår...
Vi fick ringa hyresvärden som kom ned till lägenheten... Det enda vi konstaterade var att nästa vecka ska vi ta tag i det, eftersom det är helg nu. Så nu är det handdiska som gäller, PUH!

Kvällen igår avslutades bra, ändå. Vi åkte till Björneborg och åt mat och besökte kyrkogården på kvällen och tände ljus för mamma och pappas hund Doris som avled i mars i år.
Det var fint på kyrkogården och lite kusligt...

Nu ska vi gå ut en stund. Jag vill gå till JYSK och kolla på en sak, men vi får se.

Tjo Flöjt!

Kommentarer
Postat av: Angelica <3mamma till liam<3

Mår inte illa nånting, lr lite kanske på morgonen innan jag ätit frukost men det beror nog mest på att jag är hungrig, annars mår jag prima förutom tröttheten!! Han sover i eget rum, har haft han inne hos oss oxå men inget hjälper, mellan oss kan han inte sova för då kommer varken han eller jag till ro längre.. På Bvc sa hon att det där med vällingen är nått dom växer ifrån, så får väll lita på henne.. Hoppas han gör det innan juni bara! :) Igår hade vi middagsgäster & sen vart det film & samma visa idag :) Och nu ska jag gå o lägga mej i den efterlängtade sängen!! ÄNTLIGEN.. haha.. Tråkigt med diskmaskinen, hoppas det löser sej snabbt!

2009-10-31 @ 22:51:29
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0