torsdags kväll

Nu sover småttingarna, äntligen. Idag har det inte varit nån bra dag. Emil har varit vresig och surare än någonsin. Han var så sur och grinig att vi struntade i gympan som vi går på på torsdagar.
Han var inte trött, utan han har en sådan "sida". Alla som känner Emil vet det :)

Henrik är nu och inhandlar lite snacks för kvällens TV. Först ska vi se på Lyxfällan på TV3 och sedan vill jag se klart på "The Hitcher" som vi började kolla på igår.

Idag invigde vi overallen till Emil när han skulle till dagmamman. Det var så kallt imorse! Dessutom hittade jag ett par fodrade regnstövlar till honom som jag glömt bort att jag köpt. Jag hittade kartongen i garderoben, när jag skulle ta fram overallen, som det stod MCKINLEY på. Jag undrade först vad det var för kartong. Jag trodde den var tom, men det visade sig att det låg helt nya stövlar där i som bara skrek på att få bli använda. Så idag åkte de på! Trots att det inte var regningt ute så var det fuktigt när frosten försvinner från gräset.



Emil i vintras 2009-01-15

Emil i vintras 2009-01-20


Nu avslutar jag för mig! Jag har inget att skriva igentligen ändå :)


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Svar: Devin gick på toaletten ett tag och var jätteduktig, men nu är det bakslag för han vill ha blöjor som lillebror har. Men han är ju inte ens två år än så jag ska inte stressa på honom. Känner han sig inte redo så är det väl så.

2009-10-15 @ 21:13:45
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0