Städa spisen

2 timmar av kvällen har tillbringats vid spisen. Tyvärr inte för matlagning utan den närst värsta sysslan man kan göra i ett hushåll; Städa spisen! Den värsta sysslan är att putsa fönster! Fast skulle jag kunna ha dessa två sysslor på samma placering så skulle de vara lika tråkiga och ligga på första plats och skina rejält!
Nu är spisen ren i alla fall och det känns bra, efteråt.

Imorgon ska jag, Liam träffa en vän (en tidigare arbetskompis) Emma och hennes dotter Moa (som endast är 6 veckor) på stan. Vi ska fika och gå på marken.

Henrik ska testa om våra gamla vinterdäck passar på den nya bilen imorgon. Jag hoppas det. För då behöver vi inte byta, och dessutom får vi ha aluminiumfälgar istället för plåtfälgar.

Jaja, nu ska jag avsluta för mig och säga God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0