Spy

Liam spydde igår när vi kom till gympan, de flesta trodde nog att det var en vanlig "bebis-spya". Men Liam är ju lite för stor för att göra en sådan nu. Dessutom har han nästan aldrig spytt, förutom när han haft magsjuka.
I natt var det dags igen. 2 gånger kräktes han rejäla lass på både honom och mig och givetvis alla täcken och kuddar :) 
Så idag har jag bytt sängkläder (jag bara slängde ur alla lakan i natt och lät oss sova utan dem) i vårt rum och även gardiner, det var lika bra.  Gällande spyan vet jag inte varför, han mår inte dåligt och hans allmän tillstånd är det normala.

Idag kommer syster Emma hem på besök från Oslo. Hon ska få sin födelsedagspresent i efterskott. Den ligger här i datarummet, fortfarande oinslagen, och hon kommer om typ 30 minuter.

I kväll ska vi hem till Björneborg och äta mat och lite fika. Jag lovade mamma att fixa lite köttbullar och ta med oss så jag ska rulla ihop ett rejält gäng och steka dem senare i eftermiddag. Det smakar bäst med hemmagjorda köttbullar.

Jennifer slingade mitt hår igår kväll. Jag slingade hennes hår i onsdags kväll och fick blodad tand och ville ha jag med. Men mitt reslutat blev inte lika fint, tyvärr.

Nu ska jag fortsätta med allt som ska fixas här hemma innan syrran kommer...

Tjoflöjt!





Liam och Emil i deras nya pyjamaser. Emil gör nån grimasch som vanligt...


Lite bilder från gårdagens gympa:



Emil och jag (och resten...) gör en uppvärmning



Jag hjälper Emil



Emil kastar boll


Kommentarer
Postat av: anna

hej Karin.

Gud står o går han själv nu liam?=)

Duktig kille iaf..

med oss är allt bra, skulle va jättekul om vi kunde se lite,är väl mestadels av tiden så bara höra av dig om du vill komma ner någon dag.

2009-10-30 @ 13:14:41
URL: http://minsonochjag.blogg.se/
Postat av: Prinsessan Nicole i Stockholm.

Jag bara älskar din gympaoutfit Karin! hihihi =) Hur går det med ditt releaseparty?!?!?!?!?!?!?!?! DAGS NU VA KARIN?!?!?!?!? =) kram

2009-10-31 @ 01:24:19
URL: http://nicolediors.blogg.se/
Postat av: Lennart

Va duktig du är som börjat med gympa.

Men när kommer du till jobbet då? Va hundra år sen sist...

2009-10-31 @ 09:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0