New Pjucks!

Plötsligt händer det! Karin har köpt klackskor efter låååång tid utan sådana;



Efter så lång tid trodde jag inte skulle klara av att gå i dem, men det gick över förväntningarna. Men om nån skulle råkat sett en studsande kvinna med barnvagn, kan det vara jag :)

Idag har det varit marknad här i stan, en höstmarknad. Det var mysigt på ett vis. Idag var det riktigt kyligt ute, jag hade nog behövt vinterjackan igentligen. Men det känns lite tidigt att använda det än (?).

Jag och Liam träffade Emma och Moa efter att vi lämnat Emil hos dagmamman. Vi gick en stund på marknaden och sedan vidare till Café Paus för en fika. Det var jätte kul att träffa henne! :)

Henrik byter till vinterdäck nu, när han kommer hem ska jag ta mig en promenad i MÖRKRET (Jag som är så mörkrädd....)

Nu ska jag och Emil kolla på Youtube. Vi brukar kolla lite på barn-saker. Idag blir det Schnappi, han gillar den där låten :)

Avslutar med två bilder på Liam där han är lite plågad:



Så här glad var han när han vaknade efter en eftermiddagslur.

 



Laim har ätit jord från en blomma, fast det var ju visserligen självmant :)


Kommentarer
Postat av: marie

ja det verkar toppen bra. vet faktiskt inte men det tror jag inte. Visste inte ens att de fanns nått dagis i denna stad som hade sån avdelning.

2009-10-14 @ 19:19:57
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Prinsessan

Tack!! Snygg bäbis =D

2009-10-15 @ 15:54:20
URL: http://nicolediors.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilka fina skor! Sperläckra! =) Tack så jättemycket för grattis-sms:et! Så gulligt av dig! =D Kramar

2009-10-15 @ 20:33:54
URL: http://emmasrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0