Morgonen...



Emil, Liam och Åke (som knappt syns i Emils knä...)


Klockan är drygt 10 på morgonen, och vi vaknade vid 8 men klev inte upp ur sängen förens vid 9. Det har bara gått en timme, men ändå är vi påklädda (nåja, i alla fall barnen. Jag luktar fortfarande svett och går i nattkläderna...) och har ätit frukost.
Just nu sitter Liam och kollar på tvättmaskinen (lättroad) och Emil kollar på TVn. Han får passa på för strax kommer jag stänga av TVn och den kommer inte sättas på förens i kväll. Jag har blivit stenhård med TVn. Endast morgon och kväll! Det blir mycket sällan undantag.

Henrik har åkt till Stockholm för att gå på Boddy Holly. Han gör det under "tjänst",mn vad kul för honom ändå!

I eftermiddag ska vi åka till Karlstad jag, barnen och Jenny. Jag måste köpa kattsand, kattmat och byta mina jeansleggings på Gina tricot. De jag köpte förra helgen i Örebro är för små :)

Avslutar för mig nu.


Kommentarer
Postat av: Emma

Dina tre små pojkar är verkligen jättefina allihopa! =) (även om lille Åke knappt syns) haha

Tack så hemskt mycket för gratulationen förresten, vad gullig du är =) Dock så fyller jag år först på onsdag, men den dagen är en sorgens dag i mina ögon (jag hatar att bli äldre) så jag är glad att du gratulerar mig idag istället, det känns inte lika jobbigt =P Kramar!

2009-10-10 @ 19:04:51
URL: http://emmasrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0