Med gubben kommer spriten

Ja, i alla fall idag. Henrik hade köpt (på Tysklands båten) med sig en 100 cl flaska med Bacardi Razz åt mig, givetvis hade jag bett honom. Denna goda flaska ska väll halsas (läs: drickas varsamt och mycket utspädd tillsammans med sprite, för jag avskyr sprit-smaken) i framtiden. Jag hoppas på att kunna gå ut inom kort och ha en kväll med lite alkohol och möjligtvis lite Sing Star!



Vad har hänt annars idag? Jo: promenad imorse, en kortis på besök hos Pia, tvättning, veckohandling på MAXI och kvällen ska avslutas med lite thé och en "klutt" honung i.

Go Kväll!

Kommentarer
Postat av: Maria, mamma till Lucas

Vi hade rätt ang. jobbet på Scana. Han fick behålla det!!!

2009-10-07 @ 20:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0