Kryssning

Nu har jag lämnat Emil hos dagmamman så jag och Liam är ensamma hemma. Jag har massa saker att göra, sånt där som är lite mindre kul; Vika in MASSOR av tvätt, sätta in fotografier i album och lite annat som har med städning att göra.


Ikväll ska vi packa resväskorna hela familjen, för imorgon åker vi på en så kallad kryssning med Cinderella, till Mariehamn/Åland.
Vi ska ha en trevlig båttur med god mat, handla lite smått och gott i Taxfreen, mysa och umgås.
Mitt stora mål i Taxfreen är att hitta en eyeliner, för min är helt kass.

Vi hörs när vi kommer hem!




Kommentarer
Postat av: Minna

Hejsan Karin.

Ville bara önska trevlig resa.. Är oxå sugen på en liten tripp men planerar att börja renovera lite hemma i stället. Hoppas vi ses på fre kl 11.

Kram Minna

2009-10-19 @ 19:26:13
Postat av: Anette

Behövde bara en rejäl nystart!

2009-10-20 @ 10:34:08
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0