Koka soppa...

Jag håller på att koka soppa på ett Norskt recept (från min syster..) Det är inget ovanligt recept igentligen. Huvudingredienserna är selleri, morot, lök och vitkål + tomatpuré. Jag skulle haft i chili också, men vad gör man när det är slut på affärerna? Jo, jag köpte Piri Piri iställer och är lite extra försiktig eftersom det är starkt! Hur som helst kommer vi ha ungefär 10 liter soppa när jag är klar :)



Henrik och Emil har somnat, men Liam håller mig stadigt sällskap. Han vägrar ju somna! Han kryper runt och leker lite och busar med Åke.

Imorgon ska Emil till dagmamman igen och jag ska ut på promenad på morgonen. Jag längtar till det, för jag är så sällan ute och rör på fläsket nu för tiden....

Jaja, nu ska jag ge mig på ytterliagre ett försök att lägga Liam. Klockan är ju snart 23:00!

hej och hå, lunka på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0