Kanelbullens Dag!

Fan vad dålig jag känner mig! Min kropp värker mer och mer och min hals svider och bränner lite och jag fryser! BRRR! Jag ska bara kolla på datorn en sak, därför skriver jag ett kort inlägg om dagen också.

Vi tog oss en promenad i höstvädret idag till Charterbuss garage, där vår bil stod. Vi hämtade den och åkte till Björneborg. Mor och far bjöd på köttfärslimpa med pressad potatis och hemmagjord brunsås! GOTT!! Emil, Liam och jag köpte med oss kanelbullar för det är ju Kanelbullens Dag idag! Jag köpte några stora monster till bullar på COOP, goda var de!

Jag måste säga det igen; Gud vad jag älskar hösten!! Det har varit kallt idag, men så underbart och friskt i luften! Liam fick ha åkpåse i vagnen, för det var så pass kallt ute tyckte jag. Han tyckte det var mysigt där i, verkade det som. Jag upplevde att "sittytan" på vagnen blev väldigt liten när åkpåsen var i, inte så konstigt kanske.

Nu sover våra barn och jag ska göra mig en kopp thé för att värma min frysande kropp! Imorgon ska jag köpa mig honung att ha i för det piffar upp théet en aning!

Jag avslutar med en typsik bild för nuförtiden;

Liam tittar i kameran och Emil tittar bort (vänder sig om...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0