Jag älskar hösten!

Jag vaknade först nu på morgonen, så jag passade på att tillbringa lite tid vid datorn innan resten av familjen vaknar. Inte så konstig att jag vaknade redan 7:30, självmant idag utan minsta trötthet i ögonen, när jag somnade före 21:30 igår. Jag mådde dåligt, ont i kroppen och lite svidande hals och liite feber, så jag somnade tillsammans med Liam. Idag mår jag bättre, fast min hals är lite svidande fortfarande.

Igår var Liam själv med pappa Henrik och Emil för första gången sedan han föddes i en längre stund. Jag, Åsa och Pernilla var i Örebro på Mariebergs Köpcentrum i ett par timmar. Givetvis var det inga problem för Liam att vara utan mig, han var ju i trygga händer. Jag köpte inte så mycket i Örebro. Jag blev lite besviken att jag inte hittade några pumps som jag ville ha, men bättre lycka nästa gång.
Jag har ju inte varit på detta köpcentrum sedan de byggde om så vilken total make over de gjort! Wow, vad fint det var!

Hur som helst så är det redan oktober! Jag älskar hösten så det värmer mig att den är här nu! Jag älskar att värma mig med tjocka tröjor och en värmande jacka. Jag till och med provade vinterjackan igår kväll när vi åkte till COOP, för jag frös så. Det var lite ovanligt med en mega tjock jacka, man påminde mest om en Michelin gubbe som gick runt på COOP.

Idag åker Henrik till Kiel i 3 dagar...suck, suck, suck.... Denna gången känns det rent utsagt skit! Jag vill ha honom hemma. Jag får glädja mig åt och längta till tilsdageftermiddagen eftersom han inte kommer hem så sent då...
Hur som helst ska han kolla om han hittar nån god alkoholdryck åt mig. Mitt "Relsese-Party" närmar sig och mitt lager behöver fyllas på. Jag har inte förstärt något med alkohol i sedan februari 2008! En evighet sedan!

Barnen och jag ska ta oss en promenad till Henriks jobb sen och hämta bilen. Sen tar vi bilen till Björneborg till min mor och far och tillbringar dagen där.

Jag avslutar med en bild på Liam som blir mer och mer självsäker på att stå själv (fast på bilden släpper han bara 1 hand). Han släpper ibland taget om den möbel eller sak han står vid för att stå själv på egna ben. Han är oftast väldigt ranglig och säckar ihop, men han lär sig mer och mer!




Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Just nu har jag Veckans Blogg på min blogg. Det man vinner är en länkning i menyn tills nästa vinnare utses! Så om du vill vara med - vilket är superlätt - är det bara att skriva en kommentar i detta inlägg http://sannasrum.blogg.se/2009/october/veckans-blogg-anmal-dig.html att du är med och tävlar! Lycka till!

2009-10-04 @ 16:54:03
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0