Inne hela dagen

Ja, fy vad jag känner mig som en usel människa! Vi har varit inne hela dagen jag och barnen! Jag har inte ens duschat idag. Mitt hår har liksom delat upp sig i feta partier och jag är rent utsagt äcklig. Jag hade tänkt mig en kvällspromenad nu när Henrik kom hem från sitt jobb. Men regnet där ute ser inte lockande ut...
Så därför skiter jag i det och stannar inne ändå.

Jag har tvättat massor idag. Så mycket att det hänger tvätt överallt på tvättställningar. Det doftar gott av sköljmedel, men det ser så tråkigt ut med alla kläder överallt.
Mamma och pappa kom in en snabbis förut så jag hade bakat en kladdkaka och vispade lite vaniljvisp.

Det är ju vintertid nu också! Det var ju sommartid för inte alls lång tid. Så nu var det alltså tid att skruva tilbaka klockan en timme och se mörkret tränga in tidigare på kvällen, men samtidigt är det lite ljusare på morgonen.
Dock har jag inte nått emot mörkret då jag nu har laddat upp förådet med massa härliga ljus med ljuvliga dofter från Partylite. Så nu kan jag med gläde tända ljus och mysa i mörkret.

Nu ska jag kolla på TV och lägga en filt över mina frusna fötter.




Emil 2009-10-25




Liam (2009-10-25) fick ha mys med strumpbyxor idag och han älskar att tugga på sånt som han inte får tugga på. Nu är telefonen uppenbart hans byte.


Kommentarer
Postat av: angelica <3mamm till liam<3

Ja precis :) Fast även om jag får en flicka kommer hon få ha lite pojkigt på sej oxå som jag tycker ser lite mer neutralt ut :D Tkr inte sånt där e så supernoga så länge man inte drar på en pojk rosa & en flicka babyblått då ;)



Ibland kan det att vara skönt o ha en inne helg o bara vara :D Allt bra annars ?

2009-10-26 @ 08:49:28
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: Emma

oj...kan liam gå redan?? det har u inte berættat før mej karin!!

2009-10-27 @ 13:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0