Hemma igen! (Massa bilder)

Borta bra, men hemma BÄST!!
Jag har längat hem från stunden då jag satte mig på bussen hem från Stockholm tills jag klev innanför dörren. Resan har väll varit både bra och dålig. Liam han följde mest med som en maskot nästan, snäll och stillsam. Värre var det med Emil som hade både egen vilja och egenskapen att kunna gå/springa. Jag och Henrik hade räknat med att det skulle bli en del bråk och duster, men det blev faktist bättre än vi trott.
Hur som helst, kort och gott så har vi gjort följande; ÄTIT, SOVIT (Liiiite, det var så VARMT i hytten...), HANDLAT LITE i Taxfreen, LEKT I BOLLHAVET och ÅKT BUSS.
Jag hittade mig en eyeliner på i Taxfreen! Det som var mitt stora mål! :)


Det värsta av hela resan var nog att min MENS (privatsnack för många, men inte för mig) kom idag. Jag har varit mensfri sedan mars 2008! Så jag blev besviken, för det har varit så skönt att slippa eländet! Men samtidigt känns det som man börjar bli lite "normal" igen efter förlossning och graviditet, vilket kan vara skönt. Jag har haft mina aningar om att det var på "G". Jag har haft mensvärk i 2 veckor nu till och från. Mamma sa för några dagar sedan: "Snart kommer mensen tillbaka ska du se!", då jag bertättade om värken i magen. Så RÄTT hon kunde ha :)


Det var kul när vi kom hem och kollade posten, det glädje mig:




Presentkort, jag är "GULDKUND" :)





Pojkarnas små lådor och de små söta Lördagsgodis skålarna! Liam får dock vänta en aning med  att använda sin skål, men jag var tvungen att köpa en sådan åt honom med! :)
Allt detta från
Busigt.se


Nu ska jag gå och lägga mig, jag avslutar inlägget med några bilder (jag var dålig på att fota och tog nästan inga bilder tyvärr...)

God Natt!

 



Emil på bussen

 



Pojkarna i bollhavet





Liam åker rutschkana i pyjamasen :)



Liam vill komma in i bollhavet


Avslutningsvis, detta köpte vi:



- BRIO tåg till Emil

- Lyndmyr of Sweden nappflaska till Liam

- Clinique concealer till mig

- Clarins eyeliner till mig

- After Eigth till oss alla
- 1 stock med snus till Henrik (ej med på bild...)


Kommentarer
Postat av: angelica <3mamm till liam<3

Tack så mkt :D Gud vad härligt med present kort från HM :D Lyx juh!!

2009-10-23 @ 09:38:14
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0