Första snön

Imorse var marken alldeles pudrig av vit snö. Det var mysigt att se. Jag älskar snön, om den stannar vill säga. Slask är mindre kul.

Idag fick vi skolfotografierna på barnen på posten! Som jag väntat och väntat på dem. Nu ska jag bara införskaffa mig ramar till dem så de ska få prydas tillsammans med de andra vackra bilderna på barnen.

Posten för övrigt var en relativt trevlig syn idag (inga räkningar....) Jag fick min tidining; Föräldrar & Barn som jag preumenrerar på. Jag fick alla bilder från Extrafilm som jag beställt/framkallat och skolfotografierna. Det är en perfekt postförsändelse!




Idag har Henrik varit ledig. Så vi har varit i Karlstad bland annat och även en tur till Skoghall till mina kusiner. Emil har härjat med barnen en stund och vi vuxna har pratat och ätit bullar ;)

Nu ska jag kolla på TVn och äta lite sötsker (IGEN...) Ärligt, jag känner mer och mer att jag tappat träningsmotivationen. Jag är fortfarande lite "tjock" och jag känner mig inte helt tillfredställd med min kropp. Men samtidigt vill jag inte vara för smal, det har jag aldrig varit. Dessutom räknar jag inte med att bli mitt gamla jag efter två graviditeter. Jag kommer fortsätta med mina promenader då och då och försöka hålla vikten på samma nivå, annars så skiter jag nog i att tappa mer kilon. Jag har gått ned 33 kg  och det känns rätt okej ibland, trots allt.

Nu avslutar jag för mig själv, TVn väntar...


Kommentarer
Postat av: Anna T

jädrar va du måste ha legat i 33 kilo är en hel del det.. =) Roligt o få kort också, måste försöka framkalla lite nya kort snart jag med.

2009-10-17 @ 11:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0