Dagens VILL HA



Hugo Boss Orange, den luktar ljuuuuvligt...



Jag har precis kommit hem från MAXI, vi har veckohandlat jag, Henrik och Liam. Emil är hos dagmamman.
Det var typ 1000 personer där inne på MAXI, det märktes att det var fredag och löningsdag. Fast jag har inte fått nån lön (Läs föräldrapenning från Försäkringskassan...)! Jag trodde man fick det när den 25:e inföll på en söndag, det brukar jag få. Jaja, det är väll skit samma igentligen, men ändå!
Jag fyndade på MAXI. Jag fyndade 2 fotoalbum för 20 kr styck. Man få plats med 300 bilder i vardera! Som hittat! Nu ska jag bara ta tummen ur r*va och sätta in alla bilder jag har på hög i dem.


Jag vaknade klockan 05:00 imorse och kunde inte somna om (De andra i familjen sov till 9). Så jag passade på att gå in på datorn och sortera lite bland alla bilder och satte in cirka 300 bilder i ett annat album + att jag skrev kommentarer och datum till varje bild... Behöver jag ens nämna vad tråkigt det är. Fast så kul att ha i framtiden, så det är värt mödan.


Jag fick mina så kallade Over-knee stövlar igår som jag köpt från Ellos. Fast det var en besvikelse faktist, samtidigt som jag gillade dem. Jag trodde de skulle gå lite mer över knäna än vad de gjorde. Samtidigt var det fina också, så jag behåller dem.

Imorgon ska vi till Lek och Buslandet i Örebro jag, Åsa och Pernilla med våra barn! KUL KUL KUL!

Nu avslutar jag för mig och återkommer imorgon

Kommentarer
Postat av: Angelica <3mamma till Liam<3

21/6 är de beräknat till :) Så nu får jag 2 sommarbarn, grabben e dock född i Juli! :) Åh jag som ska till maxi sen, hatar när det är mkt folk :S Jaja man får la offra sej, ska nog kolla efter dom där fotoalbumen.. Fanns det många? :)

2009-10-23 @ 13:14:06
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0