BVC och förkylning

Liam har idag varit på BVC på 10-månaderskontroll.

Han vägde idag: 10730 gram och var 74 centimeter lång.
Han hade "bara" gått upp 260 gram sedan 8-månaders kontrollen. Antagligen beror detta på att han kryper runt och går runt mycket längst med möbler, han rör på sig mer helt enkelt. Så babyhullet minskar en aning :)

Jag har åkt på förkylning med lite feber, hosta och ont i kroppen. Jag har dessutom ont i luftvägarna, det känns som det värker i lungorna när jag andas. Jag hoppas det inte blir värre, för imorgon åker Henrik till Åland i två dagar så jag ska klara av ungarna ensam. Då är det skönt att inte vara för sjuk.

Jag har inte så mycket mer att skriva utan avslutar för mig med en bild på Liam på BVC. Han hittade en hink och skulle "dricka" ur den :)

 



Liam 2009-10-27


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0