Åke

Idag har vår lille Åke blivit vaccinerad för första gången. Det gick bra, över mina förväntingar faktist. När veterinären skulle fylla i Åkes vaccinations-kort frågade honom om "kissens namn?". När jag sa "Han heter Åke" ryggade hon tillbaka en aning och kollade frågande på mig. Det var första gången hon hört en katt heta Åke...  Åkte ligger faktist just nu och myser i mitt knä och kurrar så gott. Det är så mysigt med katt. Vi har dessutom fått en väldigt snäll kisse, jämfört mot mina tidigare erfarenheter...

Idag mår jag bättre. Min kropp har slutat värka och jag fryser inte längre. Det är så skönt att slippa.

Jag har inte så mycket mer att skriva utan avslutar för mig här och nu.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Emma

ja det är så myspys =) Nej jag ska inte sno Åke-namnet, min heter Armani höhö =) När skaru ha ditt release-party?! kram

2009-10-05 @ 20:51:51
URL: http://nicolediors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0