Yr

Jag känner mig alldeles yr i kroppen. Det känns som jag ska rasa samman på nått vis.
Usch! Värken i bröstet är kvar också, på exakt samma vis som tidigare dagar.

Jag tog med mig barnen idag till BVC och lånade en bröstpump. Eftersom smärtan är den samma som vid mjölkstockningen så kan jag nästan förutspå att det är samma sak denna gången. Fast utan knöl/knölar och utan röd hudfärg. Jag har bara hunnit pumpa i 5 minuter än eftersom jag har två vilda barn här hemma så har det inte funnits tid. Men nu sover huliganerna, så jag ska pumpa och pumpa och pumpa efter lite bloggande. Jag ska bulla upp med massa kuddar i soffan och sätta mig där skönt och slå på nått bra på TV, och hoppas på att lite pumpning ska ge massa mjölk och ta bort smärtan.

Imorgon kommer Henrik hem, ganska tidigt på eftermiddagen. Det ser jag fram emot. Jag känner mig så slö och det vore väldigt skönt med lite avlastning med barn, hushåll.. you name it...

När jag och barnen var på OKQ8 förut för att posta Tradera vinster så hittade jag en jätte fin julstjärna till fönstret för bara 139 kr! Den var jätte fin, verkligen jätte jätte fin! Dessutom var den billig. Men det känns så weird att köpa julpynt på OKQ8 liksom :) Fast jag ska slå till och köpa den, eller till och med två. Så har jag en för varje fönster i vardagsrummet.
Jag längtar tills jag får pynta och sätta upp julgardiner!!!

 


Kommentarer
Postat av: Angelica <3mamma till liam<3

Uscha tkr synd om dej :( Vet hur det är o ha mjölstockning.. fick pencilin mot det iaf så det försvann rätt snabbt :D

Hoppas du piggnar till snart & att pumpen hjälper!

2009-11-16 @ 20:38:33
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: Elin

Hoppas de blir bättre med bröstet snart..

Tack för idag!! Kram

2009-11-16 @ 23:16:13
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0