Tradera och inskolning

Jag provade att lägga ut lite mamma kläder på Tradera häromdagen. Jag har en STOR säck fullproppad med mammakläder. Det är flera olika jeans, flera svarta byxor, massa toppar av alla dess slag. Dessutom två jackor. Jag lade ut flera flera flera tusentals kronor på graviditeten med Liam. Så istället för att låta dem ligga och skräpa i garderoben har jag slängt ut några kläder på "prov" på Tradera. Det verkar löna sig, för det är redan bud på dem.
Jag ska lägga ut flera annonser, för som sagt, jag har hur MYCKET mammakläder som helst här hemma!

Idag började vi inskola Emil på dagis/förskolan Sirius. Vi var där idag på 1 timmes besök och fyllde i massa papper och fick information mest. Emil fick gå husesyn och prova leksakerna som fanns där, medan de andra barnen var ute och lekte. Det är en jätte trevlig förskola och trevlig personal. Emil var dock mindre glad, han buttrade mest. Det blir säkert andra bullar när han få vara där på längre visit och leka med de andra barnen.


Har ni provat Marabou Limited Edition VINTER ?! Annars, prova den! Den är GREJT!



Kommentarer
Postat av: Angelica <3mamma till liam<3

Men du vad har du för storlek på dina mammakläder? :D jag är i stort behov av lite mammakläder så jag kanske kan köpa lite!

I helgen har vi inte gjort så mkt, tatt det lugnt o så.. Förutom söndan, då hjälpte jag en vän o flyttstäda sen stod det kalas på schemat!! :)

Den där chokladen ska jag nog smaka, såg god ut..

2009-11-03 @ 22:07:35
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: maria

smart du ä som lägger ut det där hörru! :-) hoppas du blir av med lite kläder då! Inskolningen kommer säkert gå som en dans dör er, tror det är vad emil behöver att komma till en större grupp och få fler kompisar att hänga med! :-) nu har jag uppdaterat min blogg faktiskt. jag vet att jag ä seg men tiden bara flyger iväg! :-( jag ska hem i helgen så tänkte ringa dej då om det funkar för dej? eller ska du göra nåt särskillt? stooor kram

2009-11-03 @ 22:28:42
Postat av: madde

Hej :) kikar tillbaka in :) yes vi ses på gympan imorn då är det full fart framåt :P

2009-11-04 @ 08:31:07
URL: http://nogg.se/myangels
Postat av: Angelica <3mamma till liam<3

Mina mammajeans jag har är det storlek 40 på så 44 blir nog lite stort.. men M borde jag kunna ha, så jag tar gärna en titt på vad du har.. :) Mmm ska köpa chokladen till helgen så hoppas jag oxå tkr den e god, älskar ju choklad för övrigt så vore toppen med en ny smak :D

Usch vilket ruggigt väder det är ute då :( Jag som skulle ut o gå med liam, men känner inte för det just nu :P haha!

2009-11-04 @ 09:35:59
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0