Sugen på shopping

Jag är sugen på lite shopping. Det är inte likt mig, för jag är inte nån "spinga-runt-på-stan-och-shoppa-brud" längre. Men just nu är jag sugen på att göra det, utan barn. Jag skulle vilja köpa lite nya kläder till Emil och Liam och nått nytt till mig själv. Jag skulle vilja köpa lite julgrejer. Jag är sugen på att pynta inför julen och göra lite mysigt här hemma.
Det är mycket jag är sugen på när jag tänker efter. Choklad vore ju inte helt dumt heller. Det är nästan så att jag har lust att springa över till OKQ8 och köpa nått gott. Men det är att gå över gränsen, jag måste tygla mitt sötsug.

På lördag ska Liam och Emil vara i Björneborg hela dagen, för jag ska städa och fixa här hemma. Det är första gången utan båda barnen sedan Liam föddes, jag behöver det känner jag.

Barnen sover nu och jag hoppas Liam sover en stund innan det är dags för att "puppa". Jag ska sätta mig och kolla på TV, kanske sätta på en utav filmerna som jag lånade av Madde.
Igår kväll kollade jag, i min ensamhet, på en jätte bra film; I taket lyser stjärnorna



Kommentarer
Postat av: anna

hej. allt bra? vi får försöka ses någon dag snart.

Jag är ledig hela veckan så det är bara du hör av dig om du vill komma neråt. =)

Kram

2009-11-23 @ 22:08:43
URL: http://minsonochjag.blogg.se/
Postat av: anna

hej. allt bra? vi får försöka ses någon dag snart.

Jag är ledig hela veckan så det är bara du hör av dig om du vill komma neråt. =)

Kram

2009-11-23 @ 22:09:41
URL: http://minsonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0