Spenat på äldre da´r

Idag åt jag spenat för första gången på väligt många år. Jag minns den där äckliga spenat-smaken i munnen sedan jag var liten, hur vidrigt det smakade. Men idag var det ätligt och smakade ganska gott. Vi åt kokt potatis, panerade och stekta fiskfileéer och spenat och tillsammans var det gott. Emil han slurkade spenaten som det vore Coka Cola eller liknande.

Idag har jag fortsatt städa lite. Jag städade "lill-toan" (den lilla utav våra två toaletter) och bytte kattlådan som stod där inne. Så nu är den toaletten fräsch. I morgon ska "stor-toan" städas och lägenheten ska dammas och golv ska moppas osv. Allt detta under tiden som barnen är i Björneborg.

Imorgon blev det ändrade planer gällande kvällen. Igentligen skulle Henrik jobba, men han fick vara ledig istället. Så därför ska jag gå ut imorgon! JIPPI! Jag ska få sminka mig och klä mig lite fint och gå ut i flera timmar utan barnen och bara vara KARIN. Jag ska vara nykter dock, för jag vågar inte dricka än eftersom det är första natten/kvällen Liam är utan mig. Det ska bli så kul!!

Jag var hos frisören idag också. Jag klippte bara topparna, tråkig som jag är. Jag vill ha kvar mitt hår på längden nu när det börjar bli lite längre. Nästa besök jag ska göra på frissan ska jag både klippa och färga håret. Det får bli i januari. Det blir lyx :)

Nu ska jag väcka Liam, som sover en väldigt se middagslur. Han kommer aldrig somna ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Spenat som är så himla gott!!

2009-12-02 @ 11:13:46
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0