Söndag och farsdag

Idag ringde min väckarklocka 07:00 imorse. Jag hade bestämt mig för att ta en power-walk innan barnen vaknar och innan Henrik skulle till jobbet. Jag var trött men lyckades pallra mig upp för 1 timmes promenad. Det var skönt.

Idag jobbade Henrik på farsdag, men ikväll när han kom hem fick han en batteridriven tandborste. Det vet jag att han ville ha. :)

Vi har haft besök idag utav mamma och syster Anna. Sedan kom Angelica och Timmy och deras son Liam hit. Vi fikade och hon kollade på lite av mina mammakläder som jag vill bli av med.

Min auktioner på Tradera håller på att gå ut nu och jag får MYCKET mer för kläderna än jag någonsin hade räknat med. Om nu alla som bjudit är seriösa vill säga.
Jag ska skicka ut vinnarmejl nu hade jag tänkt och sedan lägga ut lite mer mammakläder.

Det har varit en bra dag idag. Emil har lekt tandläkare och frisör idag en del och givetvis är jag hans "offer" :)
Dessutom har han målat "huvudfotingar" för brinnande livet ikväll (Se mitt tidigare inlägg)

Nu ska jag vidare till Tradera, det ger ju blodad tand detta! ;)

Avslutar med några bilder:



Emil ska visa sitt gigantiska tuggumi

 



Liam har fått tag i mitt kamerafodral


Kommentarer
Postat av: Anna

kul o få lite kläder sålda, men när man ska sälja där på tradera, hur vet man va frakten blir?

Jag är ju tvärusel på o förstå sånt där. =)

2009-11-09 @ 09:42:24
URL: http://minsonochjag.blogg.se/
Postat av: Angelica <3mamma till liam<3

Ja det var jätte kul :) Jag har ju ingenting för mej om dagarna så vi kanske kan försöka ses nån dag till veckan om du vill? =)

2009-11-09 @ 10:01:39
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0