Sömnbrist

Vilken natt! De senaste nätterna har jag inte fått nån sömn alls, nästan. Liam bara krånglar och krånglar och gnäller efter mig. "Ma ma ma" säger han hela tiden och ska givetvis suga på mitt bröst. Nu, så här tidigt på morgonen, vill jag bara skrika rakt ut: JAG VILL SOVA! Fast jag piggnar snart till, jag ska ta mig en dusch.

Liam har på allvar kommit på att JAG är "Ma ma ma", han kallar mig det väldigt mycket, och vill vara hos mig mer än någonsin på både nätter och dagar.

Idag ska Emil till dagis, efter detta ska jag åka en sväng till MAXI med Liam, sedan ska vi på stan med Emma och Moa. Jag ska fixa en julklapp tänkte jag.

Jaja, duschen kallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0