Nytt smycke i Tragus





Jag har haft en "plopp", ett vanligt örhänge, i tragus ända sedan jag piercade mig för flera år sedan. Idag (efter lite inspiration av Jennifer) så köpte jag mig en ring istället på Kingsroad Tatoo här i stan. Hon som jobbar där hjälpte mig att byta, för det är lite krångligt att få dit kulan på ringen.


Det är vintrigt ute nu med snö! MYSIGT! Jag längtar nu lite tills man får sätta på adventsljustakar i fönstren och julgardiner i köket. Det dröjer ju inte alls faktist.

Idag var hyresvärden här och fixade diskmaskinen. Så nu är den hel igen! JIPPI! Jag har kännt mig så handikappad utan denna otroligt bra hjälpreda. Det var bara en slags "packning" som var paj, så det var en lätt åtgärd. 

Dessutom har en elektriker varit här och kollat då vi ska koppla ut ett uttag för el till balkongen så vi kan använda vår nya motorvärmare på bilen. Han ska sätta upp två uttag där ute, ett för motorvärmare och det andra för en lampa. Jag ska köpa en lampa med rörelse censor så det tänds då det rör sig där ute.

När vi köpte bilen för 1 månad sedan så fanns det ingen motorvärmare i den. Så vi har köpt till grejer för den utrustningen så förra veckan var den på "verkstad" och blev inkopplad. Jag vägrar ha en bil utan motorvärmare och kupévärmare. Det är döden på vintern!

Vi har ätit pizza idag på kvällen. Vad gott det var! :)

Nu sover barnen så jag ska kolla på TV och ta det lugnt, för en gångs skull.

Tjoflöjt!

Kommentarer
Postat av: Angelica <3mamma till liam<3

Vi bor ute på strand :) Men vi kanske kan få komma förbi nån dag under helgen så jag kan kika lite, så kan jag kanske få lägga undan till den 27 om jag hittar nått? Är rätt fattig nu :(

2009-11-04 @ 22:09:27
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: Emma

Det blev ju jättefint! =) Jag håller på att samla mod för att ta ytterligare ett hår i varje öra. Men sist gjorde det så sjuuukt ont, så jag bävar inför att göra om det... Usch!

2009-11-05 @ 20:40:45
URL: http://emmasrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0