Min tur att bli sjuk

Det känns som jag börjar bli sjuk nu igen. Det värker i min kropp och jag känner mig så där dåsig som man kan göra. Det är typsikt nu när Henrik åker till Kiel i tre dagar och jag är ensam med barnen.

Mitt bröst gör ont också, det vänstra. Det gör så ont att jag vill gråta när jag ammar Liam. Det känns precis som då jag hade mjölkstockning. Skillnaden dock är att jag inte har nån svullnad eller är röd på området som värker. När mjölken rinner till, då han ammas, svider det och värker i hela bröstet. Jag vet inte vad det kan bero på.

Just nu befinner vi oss i Björneborg. Vi ska få mat här idag, tack och lov! Jag orkar inte stå vid spisen, det har jag för ont i kroppen för.

Jag hoppas på bättre tider inom kort...


Kommentarer
Postat av: Lennart

Krya på sej

2009-11-15 @ 18:00:57
Postat av: Maria, mamma till Lucas

Krya på dig och hoppas att du blir bättre. Kram...

2009-11-15 @ 19:30:37
Postat av: D

http://konspirationer-och-sanningar.blogspot.com/2009/07/utred-biverkningarna-av-svininfluensa.html

2009-11-15 @ 22:24:33
Postat av: jennifer

haha kolla :D



http://www.youtube.com/watch?v=3V-cNGlPYVs&feature=player_embedded

2009-11-16 @ 00:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0