Marängsviss

Nu har jag piggnat till, fast jag klarade inte att sova nån middag förut. Liam somnade och sov i över 2 timmar. Jag hamnade vid datorn :)

När vi vi hämtade Emil förut jag och Liam gick vi till COOP för att köpa ingredienser till Marängsviss. Vi ska överaska pappa Henrik sen när han kommer hem! Jag vet hur mycket han älskar det.

Jag har beställt tårta till Emils kalas på fredag. Emil ville ha en tårta med en marsipan lastbil med släp på. Så det ska han givetvis få! Jag hoppas bagaren gör som mina önskemål, för när de fixade Liams doptårta blev jag väligt besviken.

Nu ska vi äta mat, gårdagens rester: Fiskgratäng.


Kommentarer
Postat av: maria

åhh va gött jag vill oxå ha marängsviss! :-) bra att du ä bättre nu min vän. lät jättejobbigt det där! Ha de så bra! kram

2009-11-17 @ 19:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0