Lussebullar

Idag har vi bakat lussebullar jag och barnen för först gången i år. Det var kletigt, mjöligt och russin över hela köket tror jag :) Emil stoppade det mesta utav sin deg i munnen, men några "klossar" till lussebullar fick han till. Mina bullar blev inte särskilt fina heller, men de smakade gott.

Annars har vi inte gjort nått idag, förutom ett fin besök av Elin och Thea :)
Nu har jag lagt Emil för natten men Liam ville inte somna, jag ska försöka om en liten stund igen. Liam är föresten värre än en blodigel nu för tiden och ska klänga och hänga på mig hela tiden. Jag kan inte ens räkna på mina tio fingrar hur många gånger han hängde i mina byxor idag och drog ned både dem och mina trosor. Så jag har visat båda mina två härligheter här idag. Tur att man inte är jagad utav paparazzi´s... Då skulle jag hamna på Hänt Extras första sida.




Emil trycker in russin på lussebullarna




De jäste ihop allihopa! :)

Kommentarer
Postat av: Elin- Theas mamma

Tack för dom finfina lussekatterna! :)

See you tomorrow!

2009-11-30 @ 21:03:45
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: Prinsessan

Hahahahah vilken syn för grannarna =p

2009-11-30 @ 21:43:08
URL: http://nicolediors.blogg.se/
Postat av: Lennart

Har du gjort bullar o inte bjöd på???

2009-12-02 @ 21:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0