Liams 8:e tand!

Jag är just hemkomen efter en biokväll med Linn och Jenny! Underhållande film och även kvällen överlag :)

Jag har precis upptäckt att Liam nu fått sin 8:e tand. Nu är det inte udda med 3 tänder på nedre delan av käken utan nu är den jämn med 4.

Då kanske febern Liam hade under dessa dagar berodde på denna tand ? Men jag är så emot alla dessa spekulationer när det gäller barnens tänder. Det är så lätt att skylla diarén på tänderna, eller oroligheterna på tändera, eller barnets febertoppar. Många glömmer ibland bort att det kan faktist vara andra faktorer som spelar in, att det inte alltid behöver vara "tänderna" som spökar. Därför är jag lite avvaktsam och kollar hellre upp om , till exempel, diarén beror på nått annat innan jag säger att "det är tänderna". Ibland kan det var så också, givetvis, men det är så lätt att bara "skylla" på dessa tänder.

Med detta sagt så avslutar jag för mig!

Tjo Flöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0